Picture1

Interaktivni eksperiment
TEMA: Mali znanstvenici i sportaši

Tehničko veleučilište Zagreb

Izlagač Tehničko veleučilište Zagreb
Uzrast
Svi uzrasti

Papir, olovka kod

Sudionici aktivnosti upoznat će se s osnovama računalnog i algoritamskog razmišljanja te pisanja jednostavnih računalnih programa kroz zadatke na papiru, tj. kroz „unplugged“ obrazovne aktivnosti bez upotrebe računala. Aktivnost se sastoji od niza manjih izazova koje djeca trebaju riješiti uz pomoć papira i olovke, crtanjem prema unaprijed definiranim uputama ili zadavanja i slušanja „naredbi“.

Labirint

Sudionici radionice upoznat će se s osnovama računalnog i algoritamskog razmišljanja kroz niz zadataka na podu, tj. kroz „unplugged“ obrazovnu aktivnost bez upotrebe računala. Aktivnost se sastoji od pronalaženja puta kroz labirint na podu upotrebom jednostavnih naredbi, zadavanja „naredbi“ drugoj osobi ili bacanjem kockica i pomicanjem likova po kvadratnoj mreži na podu.

Programiraj robota Miša (bez upotrebe ekrana)

Kroz aktivnost djeca će imati priliku upoznati se s robotom Code & Go® Robot Mouse (https://www.learningresources.com/item-stem-robot-mouse) za učenje kodiranja i poticanje algoritamskog razmišljanja bez upotrebe ekrana (mobitela i računala). Ovakav pristup potiče razvoj vještina kritičkog i analitičkog razmišljanja i sekvencijalnog rješavanja problema kod djece predškolske i rane osnovnoškolske dobi.

LEGObotika uz Spike Essential

LEGO Education SPIKE Essential potiče djecu na samostalno razmišljanje i istraživanje STEAM-a te doprinosi pismenosti, matematici i razvoju socijalno-emocionalnih vještina kroz igru, pripovijedanje i rješavanje problema. Uz svakodnevne primjere iz života, prepoznatljive figurice različitih osobnosti i LEGO elemente uz pomoć kojih rješavaju probleme djeca će iskusiti intuitivno programiranje. Ovom aktivnošću potiče se razvoj fine motorike slaganjem LEGO kockica i kreiranjem opipljivih objekata koje nakon sastavljanja djeca mogu isprogramirati da obavljaju specifične funkcije.

Crtaj, programiraj, dizajniraj!

Kroz aktivnost se na jednostavan i zabavan način uče osnove dizajna i programiranja. Djeca mogu osmisliti vlastiti dizajn i isplanirati kako ga pretvoriti u kod kojeg će onda robot Artie 3000 (https://www.learningresources.co.uk/artie-3000) iscrtati na papiru. Radionica je pogodna za početnike kao i za one koji već imaju prethodno iskustvo u kodiranju s obzirom da Artie sadržava niz unaprijed isprogramiranih predložaka, kao i opcije za programiranje u Blockly, Snap!, Python i JavaScript kodu.

Čarobni svijet brojki

Koliko je sati? Koliko jabuka imaš? Koliko traje tvoj omiljeni crtić? Koliko je dana do tvog rođendana? Koliko imaš godina? Koliko imaš braće ili sestara? Koliko si visok? Koliko smiješ ostati kod prijatelja? Kada će vikend? Koliko ostajemo na moru? Kolika je udaljenost od kuće do škole?

Geometrija

Što je geometrijsko tijelo? Koja je razlika između geometrijskog lika i geometrijskog tijela? Što je simetrija? Sto je prostorni zor?  Sudionici radionice uz pomoć različitih materijala, kartona, škara, ljepila, konca, plastelina (za najmanje) izrađivati će geometrijska tijela. Upoznati ćemo se s različitim slagalicama, tangramima, origami i ostalim ljepotama geometrije.

Računanje je IN

Računske operacije su temelj matematičkog razmišljanja. Kroz igre, primjere iz života djeca mogu brzo shvatiti osnovne matematičke operacije kao što su zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje. Kroz različite igre u sklopu radionice, svladajmo ih danas da nemamo problem sutra.

Lokaciju održavanje pogledajte ovdje. Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca, naših društvenih mreža ili na email contact@muzza.hr.

Komentari su onemogućeni